سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشتگرد، شهری است که خیلی نمی توان اماکن زیارتی آن را با راهنمایی تابلوهای شهری پیدا کرد. یا باید خودت بلد باشی یا باید از این و آن بپرسی.

چندی پیش نامه ای به مسؤولان شهرمان نوشتم و از آنان خواهش کردم تابلوهای استاندارد راهنمایی رانندگی در جاهای مناسب شهر برای راهنمایی زوار نصب کنند. متن نامه ام را در پایان این نوشته آورده ام. ببینیم مسؤولان ارجمند چه خواهند کرد.

بسمه تعالی

ریاست محترم شورای اسلامی شهر هشتگرد

سلام علیکم

از آن جا که وجود بقاع متبرکه در سراسر ایران عزیز اسلامی یکی از نشانه های شاخص توجه ایرانیان مسلمان و مسلمانان ایرانی به معنویت و زنده نگه داشتن شعائر دینی است و نیز از آن­ جا که شهرستان کهن ساوجبلاغ از تلالو این خورشیدهای خاندان رسالت همیشه روشن و تابناک است خواهشمند است که دستور فرمایید اقدامات لازم جهت نصب تابلوهای استاندارد راهنمایی و راهنمایی در نقاط مختلف شهر برای شناسایی و راهنمایی زائران بومی و مسافر به سوی امام­زادگان ارجمند هشتگرد صورت گیرد.

محل های پیشنهادی با این قرار است:

1-    ورودی غربی شهر قبل از میدان انقلاب ینگی امام

2-   ورودی شمالی شهر بعد از پل هوایی شهر جدید

3-   میدان بسیج

4-   ورودی شرقی شهر قبل از میدان جهاد

5-   مرکز شهر تقاطع خ امام امت (ره) با خ مصلی

                                                                                         

                                                                        با تشکر

                                                                         شهروند شهر هشتگرد

                                                                        حسین علیپور




      

سلام
حسّم اینه که اغلب ما در انتقاد کردن از اطرافیان و خصوصاً حکومت و مسؤولین ید طولایی داریم و کمتر به این نکته توجّه می کنیم که حالا با وجود این انتقادهای به جا، بنده چه کاری هر چند کوچک در این راستا از دستم برمیاد و می تونم انجام بدم.
با این مقدمه می خواستم انگیزه خودم رو از ایجاد این وبلاگ بگم. وبلاگی در مورد امام زاده جعفر ـ علیه السّلام ـ هشتگرد، که برای من یادآور روزهای خوب نوجوانی و جوانی است که هروقت به هر بهانه ای خصوصاً ایام تاسوعا و عاشورای محرم که با دسته عزاداری به این مکان مشرف می شدم آرامش و نشاط خاصّی در درونم احساس می کردم تا شاید در این روزگار پر هیاهو و پر اضطراب و سراسر بی توجّهی بتونم معرف مکانی برای آرامش تمام شهروندانم بالاخص سکنه جدید و گاهاً هموطنان عزیز باشم.
در این مسیر دست تمام دوستان رو برای انجام این کار صمیمانه می فشارم.
                                                                                                                                        حسین علی پور